Seeli Toivion konsertti

Seeli Toivio soittaa selloa

Sellisti ja musiikin tohtori Seeli Toivio esiintyy Utsjoen kirkossa sunnuntaina 17.9. klo 18-alkavassa, noin tunnin mittaisessa konsertissa. Ohjelmassa on J. S. Bachin sellosarjoja. Seeli Toivio on esiintynyt Suomessa ja ulkomailla laajasti mm. USA:ta ja Japania myöten. Hän on levyttänyt lukuisia levyjä, mm. kaikki Bachin sellosarjat, jotka ovat tässäkin konsertissa myynnissä tuplavyllä. Toivio tunnetaan myös laulajana; viime Toivo Kuula -laulukisassa hän ylsi finaaliin ja voitti erikoispalkinnon; oopperadebyyttinsä hän teki Wagnerin Erdan roolissa. Toivion sello on yli 200-vuotias, ja hän myös kertoo soittimestaan musiikin lomassa. Utsjoella Toivio on esiintynyt aiemminkin.

Tervetuloa tunnelmalliseen sellon iltaan.

Vapaa pääsy

Ohjelma 15 euroa: kortit, käteinen ja MobilePay käyvät myös levyostoissa. Konsertin jälkeen on kirkossa tarjolla iltapalaa Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Tervetuloa.

2023-08-30 15:27:39.0