Lapset kurkistavat mättään takaa.

Varhaisnuoret

Varhaisnuorten toiminta on suunnattu alakouluikäisille lapsille.

Seurakunta järjestää heille kerhoja, leirejä ja retkiä. Kerhojen tavoitteena on järjestää mielekästä iltapäivätoimintaa, joka tukee lapsen kasvua ja kehitystä myös hengellisesti. Leirit ja retket kokoavat eri kylien varhaisnuoria yhteen, mukavan toiminnan ja Ilosanoman äärelle. Seurakunnan työntekijät käyvät myös Utsjokisuun ja Karigasniemen kouluilla pitämässä aamunavauksia.

Varhaisnuorten viikkotoiminta jatkuu tammikuussa viikolla 4

Kerhot

Varkkarikerhot ovat monitoimikerhoja, joiden toiminta on monipuolista, sisältäen askartelua, leivontaa, leikkejä, erätaitoja, hartauden ym. Osa kerhoista sisältää välipalan. Kerho toimii tällä hetkellä Nuorgamissa.

Nuorgamin koulun salissa keskiviikkoisin klo 15-17

Partio

Utsjoen seurakunta toimii taustayhteisönä Njálat partiolippukunnalle. Lippukunnan partioryhmät kokoontuvat Karigasniemen kappelilla ja Utsjoella seurakunnan nuorisotila Kulmakivellä.

Kettupartio (sudenpennut ja seikkailijat) maanantaisin Karigasniemen kappelilla klo 17-18.30

Riekkopartio (sudenpennut ja seikkailijat) tiistaisin Kulmakivellä klo 16-17.30

Lippukunnan facebooksivulle TÄSTÄ

Leirit ja retket

Natiaisleiri: kesäleiri 1-3 -luokkalaisille. Perinteisesti heti ensimmäisellä kesälomaviikolla maanantaista keskiviikkoon.

Sekaleiri: kesäleiri 4-7 -luokkalaisille. Perinteisesti heti ensimmäisellä kesälomaviikolla torstaista sunnuntaihin.

Muut: muita leirejä ja retkiä vaihtelevasti

Nuorisotyönohjaaja
Utsjoen seurakunta
Tenontie 1
99980 Utsjoki

Lapsi- ja perhetyö, varhaisnuorisotyö, nuorisotyö ja rippikoulutyö.