Nuottivihko auki.
Musiikki

Toivotamme erilaiset musiikin osaajat mukaan rikastuttamaan seurakunnan toimintaa.

Utsjoen seurakunnalla ei ole kanttoria. Jumalanpalveluksissa musiikista vastaavat soittajat, jotka saavat tehtävästään toimituspalkkion, tai toimivat täysin vapaaehtoisesti. Aina ei tilaisuuksiin ole mahdollista saada soittajaa.

Utsjoen seurakunta tarjoaa mahdollisuuksia vapaaehtoisille soittajille, myös kaukaa tuleville. Emme voi maksaa matkakuluja, mutta tarjoamme majoituksen seurakuntatalon vierashuoneessa. Kesällä tämä majoitus on varattu Lähetyksen Vohvelikahvilan vapaaehtoisille.

Seurakunnassa suhtaudutaan avoimesti monenlaiseen yhteistyöhön konserttien ja musiikkitapahtumien järjestämisessä. Seurakunta ei maksa palkkiota esiintyjille, mutta jos ohjelmisto on kirkkoon sopivaa, kaikki toivotetaan tervetulleiksi esiintymään Utsjoen  kirkkoon ja Karigasniemen kappelille. Tiloista ei peritä vuokraa, mutta toimijat saavat halutessaan myydä ohjelmia tilaisuuksiin. Kirkkoon on kuitenkin oltava vapaa pääsy.