Karttapallo jonka edessä eri kansallisuuksiin puettuja nukkeja.

Seurakunnan diakoniatyöntekijä vastaa diakoniatyöstä, lähetyssihteerin tehtävistä sekä lähetyskahvilasta. Diakoniatyön ryhmiä Utsjoen seurakunnassa on Karigasniemessä ja Nuorgamissa. Karigasniemen piiri kokoontuu kerran kuussa Karigasniemellä kodeissa, ja Nuorgamissa kokoontuu Ilosanomapiiri kaksi kertaa kuussa. Utsjoella on puuroaamiainen perjantaisin. Lisäksi seurakunnalla on muita tapahtumia ja kertaluontoisia tilaisuuksia, joista saat parhaiten tietoa Utsjoen seurakunnan Facebook-sivulta. (Sinulla ei tarvitse olla omaa Facebook-tiliä lukeaksesi seurakunnan ilmoituksia.)

Kun tarvitset ihmistä jonka kanssa jakaa elämässäsi olevia asioita, tai olet huolissasi taloudellisesta tilanteestasi, ota yhteyttä diakoniatyöntekijä Riikkaliisaan. Mietitään yhdessä tilannettasi. +358 40 844 62 59

Yhteisvastuu on joka vuotinen kirkon hyvyyden kansanliike. On monia mahdollisuuksia tukea yhteisvastuuta. Seuraa ilmoituksiamme.

Tehdään yhdessä toisille se, mitä tahtoisimme itsellemme tehtävän.