Seurakuntavaalit Utsjoen seurakunnassa

vaalien tunnuskuva uskottu toivottu rakastettu

Suomen evankelis-luterilaisessa kirkossa toimitetaan vaalit 20.11.2022.

Utsjoen seurakunnassa ehdokaslistan on asettanut vain yksi valitsijayhdistys ja näin seurakunnassa on päädytty ns. sopuvaaliin.

Yhdessä eteenpäin – valitsijayhdistys on asettanut ehdokkaat seuraavaan järjestykseen:

Utsjoen seurakuntaneuvosto

Guttorm, Väinö

Halonen, Tarja

Harjunen, Maarit Sofia

Koutonen, Iivari

Länsman, Nilla-Pekka

Nousuniemi, Jouni Esa

Vuolab, Marketta

Waltari, Ursula

Varahenkilönä: Guttorm, Kirsti

Pohjois-Lapin seurakuntayhtymä, yhteinen kirkkovaltuusto

Guttorm, Väinö

Halonen, Tarja

Harjunen, Maarit Sofia

Länsman, Nilla-Pekka

Nousuniemi, Jouni Esa

Varahenkilönä: Vuolab, Marketta

Vaalilautakunta vahvistaa vaalin tuloksen kokouksessaan 20.11.22

ENNAKKOÄÄNESTYS

Suomen evankelis-luterilaisessa kirkossa 20.11.2022 toimitettavien seurakuntavaalien ennakkoäänestys järjestetään 8.11.–12.11.2022.

Utsjoen seurakunnan ennakkoäänestys järjestetään seurakunnan kirkkoherranvirastossa Ivalossa (Sairaalantie 5) 8.11. – 12.11. klo 9 – 18.

Ennakkoäänestys ei koske Utsjoen seurakunnan vaalia.

Äänioikeutettu seurakunnan jäsen voi äänestää ennakkoon minkä tahansa seurakunnan ennakkoäänestyspaikassa Suomessa ilmoittautumalla vaalitoimitsijalle ja esittämällä henkilötodistuksensa tai muun riittävän selvityksen henkilöllisyydestään. Näissä tapauksissa äänestäjän on itse selvitettävä äänestysnumerot.

2022-10-03 19:10:00.0