Seurakunnan nettisivuilta voit tutustua seurakunnan toimintaan ja tapahtumiin. Nettisivuilla on tietoa myös seurakunnan tiloista, työntekijöistä ja kristillisestä uskosta

Nettisivut lyhyesti:
-Osiosta "Tule mukaan" ja "tapahtumat" löydät tietoa seurakunnan toiminnasta. Sopivaa toimintaa on jokaiselle, tervetuloa mukaan!
-Osiosta "Apua ja tukea" saat tietoa seurakunnan diakoniatyöstä. Apua on aina tarjolla.
-Kiinnostaako Vapaaehtoistyö? Seurakunnassa tarvitaan vohvelinpaistajia, talkoolaisia ja muusikkoja. Lue lisää: "Vapaaehtoistyö"
-Osiosta "Perhejuhlat" löydät apua juhlien ja hautajaisten järjestämiseen.
-Löysitkö nettisivulta virheen tai onko sinulla palautetta seurakunnan toiminnasta? Anna palautetta.

Buresboahtin searvegotti neahttasiidduide ja doaimmaide! Tervetuloa seurakunnan nettisivuille ja toimintaan!

Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi Utsjoen seurakuntaan!

- Anu Sorjonen, vt. kirkkoherra